Σάββατο, 14 Αυγούστου 2010

Billy Boy Arnold - Been Gone Too Long

Billy Boy Arnold's Discography

1957 Crying And Pleading, 1963 More Blues On The South Side, 1975 King Of Chicago Blues, 1976 Sinner's Prayer, 1979 Checkin' It Out, 1984 Ten Million Dollars, 1993 Back Where I Belong, 1995 Eldorado Cadillac, 1998 Blowin' The Blues Away, 2000 Live At The Venue, 2001 Boogie 'n' Shuffle, 2003 Chicago Blues Harp, 2005 Consolidated Mojo, 2007 Dirty Mother, 2008 Billy Boy Sings Sonny Boy.

In this post, his song in the audio has the title "Been Gone Too Long"... I want everyone to know that. This man is prepared to carry his music and transfer it to the people. So, sit back and enjoy the ride and leave the driving to Billy Boy Arnold. Billy Boy Knows The Blues...


We will continue with the same artist in the next post...

2 σχόλια:

Alice Iocco είπε...

Κάτι ήξερα εγώ κι ήρθα πρωί πρωί εδώ, έτσι για να πάει καλά κι η 'βδομάδα :))))Μα τι όμορφο τραγούδι είναι αυτό φίλε μου, μου'φτιαξε πολύ ωραία διάθεση :)))
'Eτσι 'ετσι ¨:))), καλημέρα λοιπόν και καλή εβδομάδα !
Για τον Billy boy έχω να πω μόνον ότι είναι υπέροχος !

Diatton είπε...

Άλλος ένας "εγκληματίας" του Blues, Αλίκη. Σαν τον Jimmy Dawkins και τον Byther Smith, ενώ μπορούσε να το είχε κυνηγήσει περισσότερο, προτίμησε να μείνει πίσω, αλλιώς θα τα είχε επισκιάσει όλα!

Όσο αφορά τις Τέχνες, έχω μια αρχή κι εσύ την ξέρεις. Δε μ' αρέσει σ' ένα χώρο να λατρεύονται οι κουραμπιέδες, οι γελοίοι, οι άσχετοι κι οι ψεύτες (να μη σου πω τώρα ένα όνομα που μου έρχεται στο μυαλό), και να μένουν πίσω τα θηρία. Εκεί μου 'ρχεται να εκραγώ!

Κι ο Billy Boy Arnold είναι πολύ μεγάλη μορφή! Είναι ο άνθρωπος ρυθμός, όντως, το Blues που παίζει είναι πνιγμένο στο ρυθμό! Άσε την απίθανη μελωδική φωνή του! Κι είναι 75 χρονών και δεν τα 'χει παρατήσει ακόμα!

Πάντως, κι απόψε το μενού, πάνω στην ίδια συνταγή βασίζεται (αφού, ο άνθρωπος το αξίζει). Ελπίζω μόνο να μην κουράζω (με τις εμμονές μου)...

My Blog List

Text Widget

Συνολικές Προβολές

About

e-mail Ιστοσελίδας

notforthemass@yahoo.gr

Welcome Message

Recent Posts

Ordered List

Social Icons

Search This Blog