Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010

Kyuss - Demon Cleaner

Kyuss are considered by many to be "the fathers of desert rock and stoner rock". It's a very famous rock group with wonderful sound!

That's why i fixed a tribute with 3 posts in order you shape your opinion (in case you don't know them). So, for the start, let's enjoy the first song of them (it's called "Demon Cleaner") and we ''ll continue with this band in the next 2 posts...

video
Finally it must be said. Such diamonds as the audio tonight, we don't meet very often!

6 σχόλια:

PaulCook είπε...

Akrivws opws to egrapses oi pateres tou Stoner Rock...ena eidos pou to ftiaksan apo monoi tous an kai o arxikos tous ixos itan peri tou doom metal....Apo ta kalytera groups twn 90's an oxi to kalytero....Latremenoi apla!!!

Diatton είπε...

Καλώς το Δημήτρη. Εδώ σε περίμενα. Πραγματικά, ο ήχος του group είναι ξεχωριστός! Ειδικά αυτό το κομμάτι, δεν ξέρω πως θα φανεί αν το γράψω, αλλά εγώ θα το γράψω...θέλω να το ακούω συνέχεια!... Περισσότερα στις επόμενες 2 αναρτήσεις φίλε μου... Σ' ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου...

Hammer είπε...

Nai Groupara Ti Na leme.... :))

Diatton είπε...

Να κι ο άλλος φίλος! Καλώς το Μπάμπη. Στο Ροκ το δηλώνω, δεν είμαι καθόλου ειδικός, αλλά μου είναι αδύνατο να μην εστιάσω σε τέτοια καταπληκτικά ακούσματα!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σ' εσένα φίλε μου... Έχει και συνέχεια το αφιέρωμα...

Μαριανα είπε...

Διάττων, σε ευχαριστώ που με παρέπεμψες εδώ. Ό,τι ήθελα να ακούσω αυτή ακριβώς τη στιγμή.
Να είσαι καλά!

Diatton είπε...

Δε θέλω να κουράζω ή να πιέζω, απλά το περίμενα πως θα σου αρέσει η μουσική των Kyuss, καθώς ξέρω πως σου αρέσει το δυνατό και ρυθμικό ΡΟΚ (π.χ. τύπου Gallagher)...

Κι εσύ να είσαι καλά αγαπητή μου φίλη...

My Blog List

Text Widget

Συνολικές Προβολές

About

e-mail Ιστοσελίδας

notforthemass@yahoo.gr

Welcome Message

Recent Posts

Ordered List

Social Icons

Search This Blog